Arribem a final de curs, i acabem aquest projecte amb la satisfacció d'haver après moltíssimes coses i amb la sensació de ser capaços d'utilitzar Youtube d'una forma molt profitosa. Aviam si d'aquí a un futur no molt llunyà podem sentir-nos orgullosos de formar part de la comunitat de youtubers que aporten grans coses positives a la societat.
Fins aviat!!!!
