Hem buscat tutorials a Youtube per aprendre a utilitzat "Inkscape". Aquest, per exemple, ens ha ajudat força. Estava en anglès, però així també hem practicat l'idioma.
També hem vist que amb "Powerpoint" podíem utilitzar formes per crear dibuixos. A aquesta forma de dibuixar la hem batejat com"tangram artístic".