Donem moltes gràcies al Centre de Recursos Pedagògics de Nou Barris que en ha prestat vuit tauletes iPads durant unes setmanes. Ara ja podem entrar en acció i començar a gravar els nostres primers vídeos per al canal Youtube de l'escola.
Però primer, per aprendre a utilitzar la càmera i familiritzar-nos amb les tauletes, què millor que provar a fer-nos unes fotos amb l'aplicació "Photo Booth". Divertidíssim!







