Què bé! Mil gràcies a l'Albert, l'administrador de www.youtubers.cat. Ens ha respost i ens ha dit que ens posaria en contacte amb youtubers catalans. Tots plegats hem llegit el correu i hem redactat la resposta.
Aviam si tenim sort i algú ens visita a l'escola!
